До уваги користувачів судових послуг!
Повідомляємо вам, що з 01 червня 2020 року у всіх місцевих та апеляційних судах України запроваджено дослідну експлуатацію підсистем «Електронний суд» та «Електронний кабінет».
Підсистема Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний суд» забезпечує обмін процесуальними документами (надсилання та отримання документів) в електронній формі між судами, органами та установами системи правосуддя, між судом та учасниками судового процесу, між учасниками судового процесу.
Для користування сервісом «Електронний суд» необхідно пройти передбачений підсистемою порядок реєстрації офіційної електронної адреси (Електронного кабінету) з використанням власного електронного підпису.
В обов’язковому порядку в ЄСІТС свої офіційні електронні адреси реєструють адвокати, нотаріуси, приватні виконавці, арбітражні керуючі, судові експерти, державні органи, органи місцевого самоврядування та суб'єкти господарювання державного та комунального секторів економіки. Інші особи реєструють офіційні електронні адреси в добровільному порядку.
Разом з тим, приймання та реєстрація документів, надісланих до суду не з офіційних електронних адрес (електронних кабінетів) створених в ЄСІТС, судом не здійснюється.
Тому, задля ефективного використання можливостей підсистеми «Електронний суд», рекомендуємо всім користувачам судових послуг завчасно зареєструватись в підсистемі «Електронний суд» та направляти процесуальні документи в електронному вигляді за допомогою сервісу «Електронний суд», розміщеному за посиланням: https://cabinet.court.gov.ua.
Водночас звертаємо вашу увагу на необхідність отримання власного електронного цифрового підпису, оскільки подання процесуальних та інших документів, вчинення інших процесуальних дій в електронній формі виключно за допомогою ЄСІТС, можливо лише з використанням власного електронного цифрового підпису.
Довідково:
Вказані вище вимоги передбачені нормативно-правовими актами:
За інформацією пресслужби Донецького апеляційного суду
E-mail: press@dna.court.gov.ua